xmlns:fb="https://www.facebook.com/2008/fbml" PREMIUM BEAUTIFUL by NURAINA ASWEEN

Wednesday, August 8, 2012

Premium Beautiful Short Bra!


Hola girls!
Harini I nak cerita sikit pasal Premium Beautiful Short Bra
Asyik –asyik selalu dengar pasal Premium Beautiful corset and Lactolite je kan…
Yang dah pernah pakai Premium Beautiful, mesti dah tahu apa yg best pasal long bra kan?
So short bra ni , mmg sama benefitnye dengan long bra, Cuma, die tak tutup bahagian atas perut lah…
Pendek sket- same length dengan normal bra yg biasa uols pakai…
Tapi, banyak sangat differencenye dengan normal bra!
Ok meh I cite serba sikit tentang keistimewaan short bra Premium Beautiful ni k J

  1.   Rekabentuk cup bra yang berbentuk 3-dimensi pyramid ; kalo uols notice, bra biasa yang kita pakai, berbentuk bulat  or dome kan?
    Tapi, sebenarnya cup berbentuk bulat atau dome ni, tak baik untuk kesihatan breast kita, sebab, ia akan menekan nipple kita!

    So nipple takde ruang untuk bernafas, menyebabkan nipple kita sedikit gelap, masalah inverted nipple, and ni boleh menyumbang kepada masalah sukar menyusukan baby dan jugak BREAST CANCER! Mmg dah terbukti, especially ibu2 yang breastfeed, lepas menyusukan tu, better lap bersih ur nipple – coz kalo ada remaining susu and lepas tu terpenyek plak dengan bra yang cup bentuk dome tu, boleh menyebabkan breast cancer yer….

    So dengan  cup pyramid, nipple ada ruang bernafas, so mostly yang pakai bra Premium Beautiful memang akan notice yang nipple akan kembali cerah!

    Pastu dengan cup 3 D pyramid ni, adalah full cup yer, so memang dapat menampung  breast uols dengan baik, and menganjalkan bahagian breast uols J yang nak tahu whether payudara uols tu anjal ke tak, boleh la try test -à refer to my previous entry Sagging Boobies!

    2)      Dekat bahagian cup bra ada disuntik dengan chitosan – yang boleh membantu  menghalang pembiakan sel cancer

    3)      Of course ada Far Infra Red rays –semua produk Premium Beautiful mempunyai far infra red rays (from tourmaline) yang dah disuntik dalam benang dan ditenun….so jangan bimbang , FIR tu takkan hilang kalo uols ikut instruction penjagaan yang kitorang bagi – simple je, tak susah pun! FIR ni fungsi die menggetarkan molekul air dalam badan uols, and from there, it helps to melancarkan peredaran darah… tu yang banyak testimonial Premium Beautiful yang boleh banyakkan breast milk  J


    4)      Bahagian belakang bra yang berbentuk “U” – haaa yang ni one of the things that I love about Premium Beautiful bra!
    Yang mana yang hadapi masalah breast kedua dan ketiga kat belakang badan tu, of course akan hilang lepas pakai Premium Beautiful! U just need the right bra dear J actually kalo kita tak pakai bra yang betul, tu yang sebabkan breast kedua dan ketiga tu….sebab lemak yang patutnye adalah breast kita, dah pun mengalir ke belakang….
5)      Kuasa serapan yang baik , selesa dipakai seharian – ni sama jugak macam Premium Beautiful… kain yang digunakan utk short bra ni akwatek and akwadyne….basically die mmg senang serap peluh dan tak buat kulit kita berkuap J

6)      Oh ye khas untuk short bra sahaja, ada removeable pad – so kalo yang boobies kecil sikit, die boleh enhancekan your boobies lagi laa…sementara nak tunggu boobies uols anjal dengan pemakaian consistent Premium Beautiful Short Bra kan….macam I , yang dah rasa boobies dah cukup lah size nye- I remove je pad tu J so, up to uols la….

7)      Strap yang tebal….tak kira kecil ke besar asset uols, strap mesti tak boleh yang spaghetti2 tu, mmg tak cukup utk tamping berat breast….nak nampak sexy utk hubby boleh la, but not utk kesihatan breast ok J

8)      LIFETIME WARRANTY – for any koyak from wear and tear, hook tercabut ke….boleh hantar kat I untuk repair k J selagi bra uols tu still ada rupa bra, memang boleh hantar repair….

These are the highlights of the product – kalo uols ada specific queries lagi boleh la tanya I k
nak dapatkan discount or free gift pun boleh :)

In terms of price pun memang affordable  - its between RM400 to  RM440 sahaja!

 
Dulu I dok beli bra Wacoal pun harga RM300++ jugak….tapi every year kena beli, sebab dah longgar , wire terkeluar la, bengkok la- yelah kite pun pakai bra hari-hari kan…biasalah tu wear n tear…tapi takde warranty, so lepas setahun, ke tong sampahlah jawabnye J

So, what are you waiting for?
(harga mengikut saiz)

No comments: