xmlns:fb="https://www.facebook.com/2008/fbml" PREMIUM BEAUTIFUL by NURAINA ASWEEN

Tuesday, June 26, 2012

 






  • FIR di dalam PB mampu memberikan kesan tindakbalas kepada sistem peredaran darah dalam badan anda bagi mengecutkan rahim, mengeluarkan darah kotor dan juga menggalakkan pengeluaran susu.
  • Pemakaian Premium Beautiful semasa tempoh berpantang NYATA BOLEH mengeluarkan darah kotor dari badan. Fakta yang menakutkan, wanita yang baru bersalin akan mempunyai banyak darah kotor dalam badan, jika darah kotor tersebut belum dikeluarkan, ia akan menyebabkan kesan sampingan seperti pening kepala, berat kepala, loya serta kesan lain. Yang menakutkan lagi kadar Metabolisme menjadi rendah - YA! anda GEMUK selepas berpantang


 Bahagian 'long girdle' juga mampu menyokong bahagian abdomen anda supaya perut tidak menggeleber dan punggung tidak jatuh dan melebar terutamanya selepas melepasi proses melahirkan yang pastinya memberikan tekanan serta kelonggaran di bahagian tertentu tubuh anda.





 'Waist nipper' pula menyokong kedudukan tulang pinggang anda terutamanya ketika menyusukan supaya tidak membongkok dan selesa sewaktu duduk mahupun berjalan. Latihan mengekalkan postur yang baik sepanjang 2 bulan bakal membiasakan anda untuk menghadapi susasana yang mencabar selepas mula bekerja.
 

Long Bra pula pastinya memastikan bahagian buah dada anda tidak jatuh dan keluar dari landasan kerana membawa susu yang banyak selepas melahirkan. Satu kelebihan Long Bra ialah ia akan membantu untuk menjadikan warna puting anda kembali cerah kerana tindakan hormon dalam badan ketika mengandung pastinya menjadikan puting anda berwarna gelap.







 Menghilangkan stretch mark akibat semasa mengandung atau menggaru perut semasa mengandung.






No comments: